lauantai 20. syyskuuta 2014

Perhe

Lauantai -

Tänään vietimme päivän rakkaimpani tyttären perheen luona ...














Meillä on pieni perhe - ollut joskus iso, mutta kutistunut elämän saatossa ja vuosien kuluessa - heittänyt yhteen ihmisiä, joista ei ole ennen tiennyt. Minulle on käynyt niin.

Nyt minulla on perheessäni kaksi rakasta ihmistä - toinen on rakkaimpani ja toinen on hänen tyttärensä.

Minulla on myös omat lapseni ja hänellä omansa -- siis tämän kuopuksen lisäksi.
Olen hyvin ylpeä tästä hänen tyttärestään - huomaan ,että pikkuhiljaa tämäkin tytär valtaa sydäntäni. Tiikeriemo minussa herää jos sitä vaaditaan. 

Olen hyvin ylpeä omista lapsistani ja niin on rakkaimpani myös omistaan. Eikö se ole vanhemmuuden osa !

Hassua - jostakin syystä tämä lauantai on näyttänyt minulle miten hienoa on se, että meillä on toisemme. 

Meillä on ollut todella hauskaa - kuopusta lainaten : näkee, että elämme !!! - voiko sitä viisaammin sanoa.





6 kommenttia:

  1. Kaunis postaus ja kirjoitat niin hienosti rakkaistasi!

    VastaaPoista
  2. Perhe on tärkein <3 Kaunista siellä on kuvissa myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on - :) pikkuisen tässä jo odotan lunta ja kuuraa - vaikka toisaalta häikäisee tämä kauneus mitä tähän aikaan luonnossa näkee.

      Poista
  3. Oi, mitä ihanaa piirakkaa :) Uusi lukija ilmoittautuu!

    VastaaPoista